Introduzione:Purtenduscarpi di plushPudete sentu còmodu, pruteghja i vostri piedi da ferisce è da malalità spusione, mantenite stabile nantu à i vostri pedi, è ti calculanu per l'invernu. Ma tuttu ciò chì l'usu significa chì necessitanu a pulizia regulare. U prucessu sarà discututu quì sottu, cumu lavà bè.
Leghjite l'etichetta di cura:Leghjite sempre l'etichetta di cura attaccata à i vostri scarpi. Alcuni scarpi puderanu avè struzzioni di lavà specificu chì duvete seguità per evità di dannighjà.
Materiali richiesti: Avete da bisognu di detergente modore, una spazzola molle o di denti, una tela pulita, un bacinu o affundà, è accessu à l'acqua pH chokeward.
Lavatu a manu:Se u lavaggiu di a manu hè indicatu nantu à l'etichetta di cura, preparate un bacinu o affundà cù acqua calda. Aghjunghjite una piccula quantità di detergente moderatu adattatu per i fori delicati è mischjà per creà una suluzione di sapone. Scrub i scarpi cù una spazzola, rinfriscà bè, è sguassate cun un asciugamano per mantene li secchi.
Lavare a macchina:Se a lavatrice hè permessa nantu à l'etichetta di cura, caccià a polvera è altri detriti cù cinta adhesiva o di u cinta di duttu. Dopu à mette in una lavanderia, lavate è desidratà cun detergente cum'è di solitu nantu à u cursu di lavà a manu. Dopu à caccià l'a lavanderia, a forma è si è appiccicallu in l'ombra in un locu bè ventilatu per finisce u prucessu.
Conclusione:Dopu seguitendu questi semplici passi, pudete facilmente puliti i vostri scarpi. A pulizia regulare ùn solu ùn assicura l'igiene ma ancu aiuta à priservà a qualità è l'appellu di u vostru paru preferitu discarpi di plush. Ricurdativi di verificà l'etichetta di cura periodicamente per qualsiasi aghjurnamenti o cambiamenti in e struzzioni di pulizia.
Tempu post: 18-2023