Cumu impedisce chì a pelliccia di e pantofole di peluche diventi rigida?

E pantofole di peluche sò cumunemente aduprate in casa in l'invernu. Per via di u so materiale morbidu è di peluche, purtalle ùn solu si sentenu morbide è cunfurtevuli, ma mantenenu ancu i pedi caldi. Tuttavia, hè ben cunnisciutu chì e pantofole di peluche ùn ponu micca esse lavate direttamente. Chì si deve fà s'elle si sporcanu accidentalmente? Oghje, l'editore hè quì per risponde à tutti.
Cumu impedisce à a pelliccia di e pantofole di peluche di diventà rigida1
Q1: Perchè ùn possu miccapantofole di pelucheesse lavatu direttamente cù acqua?
A pelliccia pelosa nantu à a superficia di e pantofole di peluche si solidifica una volta chì vene in cuntattu cù l'umidità, rendendu a superficia secca è dura, rendendu estremamente difficiule di ristabilisce u so statu originale. Sè lavata spessu, diventerà sempre più dura. Dunque, ci hè una etichetta "senza lavaggio" nantu à l'etichetta, è u lavaggio cù acqua ùn pò esse adupratu per a pulizia.
Q2: Cumu pulisce upantofole di peluches'elli si sporcanu accidentalmente?
Sè sfurtunatamente avete u vostrupantofole di peluchesporchi, ùn vi precipitate micca à ghjittà li. Prima di tuttu, pudete pruvà à aduprà detergente per bucatu o acqua saponata per sfregà delicatamente. Durante u prucessu di sfregamentu, ùn applicate micca troppa forza è massaggiate delicatamente, ma evitate i capelli aggrovigliati. Dopu avè asciugatu cù un asciugamanu, pò esse asciugatu, ma ùn deve esse espostu à a luce diretta di u sole, altrimenti renderà a pelusa ruvida è dura.
Q3: Chì succede se upantofole di peluchesò diventati duri?
Sè e pantofole di peluche sò diventate assai dure per via di un cattivu funziunamentu o di metudi di pulizia impropri, ùn vi panicate. Si ponu piglià i seguenti metudi.
Prima, truvate un grande saccu di plastica, metteci pantofole di peluche pulite, è dopu aghjunghje un pocu di farina o di farina di granu. Dopu, ligate bè u saccu di plastica, scuzzulate bè e pantofole di peluche cù a farina, è lasciate chì a farina copra uniformemente u peluche. Questu pò prumove l'assorbimentu di l'umidità residua è eliminà l'odori da a farina. Mette u saccu in u frigorifero è lasciate chì e pantofole di peluche stanu quì tutta a notte. U ghjornu dopu, cacciate e pantofole di peluche, scuzzulateli delicatamente è scuzzulate tutta a farina.
Siconda, truvate una vechja spazzola di denti, versate acqua fredda in un cuntainer, è poi aduprate a spazzola di denti per versà l'acqua fredda nantu à e pantofole di peluche, permettendu li di assorbe cumpletamente l'acqua. Ricurdatevi di ùn immergerle eccessivamente. Dopu avè finitu, asciugatele leggermente cù un fazzolettu di carta o un asciugamanu pulitu è ​​lasciatele asciugà à l'aria naturalmente.

Data di publicazione: 19 di nuvembre di u 2024