I slippers di peluche sò comunmente usati in i scarpi di casa in l'invernu. A causa di u so materiale di felpa molle, l'usarli ùn solu ùn si senti micca bellu è còmode, ma ancu mantene i vostri pedi caldi. In ogni casu, hè ben cunnisciutu chì i slippers di peluche ùn ponu esse lavati direttamente. Chì duverebbe fà s'ellu si sporgenu accidentalmente? Oghje, l'editore hè quì per risponde à tutti.
Q1: Perchè ùn pò miccapantofole di pelucheesse lavatu direttamente cù l'acqua?
U furry furry nantu à a superficia di i slippers di peluche si solidifica una volta chì vene in cuntattu cù l'umidità, facendu a superficia secca è dura, facendu estremamente difficiuli di restituurà à u so statu originale. Se lavatu spessu, diventerà più è più duru. Per quessa, ci hè una etichetta "senza lavà" nantu à l'etichetta, è u lavu d'acqua ùn pò micca esse usatu per a pulizia.
Q2: Cumu pulisce upantofole di peluches'elli si sporcanu accidentalmente?
Sè sfurtunatamenti uttene u vostrupantofole di peluchebrutta, ùn affrettate micca à scaccià. Prima, pudete pruvate d'utilizà detergente per a lavanderia o acqua saponata per sguassate delicatamente. Durante u prucessu di scrubbing, ùn applicà micca troppu forza è massaggiate delicatamente, ma evitendu i capelli intricati. Dopu avè sguassatu cù una spugna, pò esse seccu, ma ùn deve esse espunutu à u sole direttu, altrimente farà a fluffe dura è dura.
Q3: E se upantofole di peluchesò diventati duru?
Sì i slippers di peluche sò diventati assai duru per via di misoperation o metudi di pulizia impropriu, ùn vi scantate micca. I seguenti metudi ponu esse pigliatu.
Prima, truvate un saccu di plastica grande, mette slippers di peluche pulite in questu, è aghjunghje un pocu di farina o farina di granu. Allora attaccate u saccu di plastica strettu, scuzzulate i pantofole di peluche bè cù a farina, è lasciate chì a farina copre uniformemente a peluche. Questu pò prumove l'assorbimentu di l'umidità residuale è sguassà l'odori da a farina. Mettite u saccu in a frigorifera è lasciate chì i slippers di peluche stanu quì per a notte. U ghjornu dopu, caccià e pantofole di peluche, scuzzulate delicatamente, è scuzzulate tutta a farina.
Siconda, truvate un vechju spazzole di denti, pour l'acqua fridda in un cuntinuu, è dopu aduprate u cepillo di denti per versà l'acqua fridda nantu à i pantofole di peluche, chì permettenu di assorbe l'acqua. Ricurdatevi micca di immergelli eccessivamente. Dopu avè finitu, sguassate ligeramente cù un tessulu pulito o una spugna è lasciate l'aria secca naturalmente.
Tempu di Postu: Nov-19-2024